03 December, 2012

what if money didin't matter?

Kas būtų, jeigu pinigai būtų nesvarbūs? Kaip tuomet gyventumėte savo gyvenimą?
Šiandien, visiško atsitiktinumo dėka teko pažiūrėti inspiracinį video filmuką*. Jis truko tik tris minutes, tačiau kad ir koks trumpas laiko tarptas tai būtų, mane privertė susimąstyti.

Esu iš tų žmonių, kurie studijuoja nemėgstamą dalyką, kuris ateities svajonių įgyvendinti tikrai nepadės. Žinau, kad studijuodama tai, darau bloga sau. Tačiau gyvenant pasaulyje, koks egzistuoja šiais laikais, eiti prieš srovę yra sunku. Tiesiog mąstymas: įstojau, tai reikia studijuoti; pradėjau - reikia baigti; baigiau - reikia pagal specialybę ieškoti darbo. Užburtas ratas tęsiasi visą gyvenimą. Būtent dėl jo, pasaulyje tiek daug žmonių dirbą darbą, kurio nekenčia.

Grįžtant prie manęs. Visų pirma, mano norimos studijų pakraipos Lietuvoje net nėra. Antra, jei studijuočiau tai, ko trokšta mano širdis, didelė galimybė jog geresnio darbo aš nerasčiau. Ir štai, viskas juk galų gale susiveda į pinigus. Visą gyvenimą mes mokomės, studijuojame tai, kas galbūt mums kelia tik neigiamas emocijas, tačiau juk darome tai dėl savo ateities, kad galėtume daugiau uždirbti, kad gyvenime mums nieko netrūktų. Tačiau.. Pasikartosiu: Kas būtų, jei pinigai būtų nesvarbūs? Ką tokiu atveju daryčiau aš? Mesčiau viską! Keliaučiau, skaityčiau knygas, rašyčiau savo istorijas pati ir tiesiog džiaugčiausi. Nesilaikyčiau kvailų gyvenimo taisyklių, kurios taip riboja žmones.

Žinoma, negaliu sakyti, kad visi žmonės gyvena taip, kaip aš. Kiti turi pakankamai drąsos, kad siektų savo svajonių kelio, nesvarbu kokios kliūtys pasitaiko pakeliui. Pavydžiu jiems ryžto ir noro judėti į priekį tik dėl savęs, tik dėl savo tikslo. Tikiu, jog kada nors, kai ateis tinkamas laikas, veiksmų imsiuosi ir aš. Tačiau kol kas, gyvenu realybėje.

Žiūrėtasis video privertė susimąstyti, jog tikrai gyvenu ne taip, kaip norėčiau. Toli gražu. Tačiau realybė yra žiauri. Pinigai šiais laikais yra viskas, nori nenori, be jų išgyventi neįmanoma. Tiesiog pasiklausius tokių įkvėpiančių kalbų noriu tikėti, jog net pinigams būnant svarbiausiu faktoriu gyvenime, aš sugebėsiu pasipriešinti aplinkiniam spaudimui ir galiausiai imsiu siekti savo svajonių, kurios atvertų visiškai kitokį vidinį pasaulį.


Tyloje skamba: The Hours - All in the Jungle

* http://www.youtube.com/watch?v=xaLDRSg6vic&feature=share

No comments:

Post a Comment