25 November, 2012

winter is coming

Kaip ir kiekvienais metais, Kalėdų karštinė mane jau aplanko lapkričio pradžioje, beveik tuomet, kai prekybos centrai jau pradeda po truputį ruoštis didžiosioms šventėms. Sutinku, jog tuomet galvoti apie Kalėdas dar būna per anksti, tačiau.. Juk tai tokia graži šventė! Galvoti apie dovanas artimiesiems, sudarinėti sąrašus ką ir kam reikės padovanoti. O kur dar dailus pakavimo popierius.

Taipogi dievinu Kalėdines dainas, daugiaspalves lemputes, karštą vyną, žvakes, eglutės puošmeną namie.. Atrodo viskas, kas susiję su šia švente mane taip džiugina, tad kodėl gi nepradėjus visa tuom džiaugtis, kai dar yra laiko? Tuomet galima išvengti to nuprotėjimo prekybos centruose, kai likus porai dienų iki Kalėdų visi netenka ir lekia it pašėlę per visas parduotuves, bandydami paskutinę sekundę nupirkti geriausias dovanas savo artimiesiems. Aš to nemėgstu. Mėgaujuosi net ta akimirka, kai esu parduotuvėje ir renku tinkamiausią smulkmenėlę.

O dar tas džiaugsmas, kai pasirodo sniegas! Tuomet man užtenka pasiimti telefoną su žiemiškomis dainomis ir išeiti į miestą pasivaikščioti. Gatvės dažniausiai jau būna pasiruošusios šventėms, muzika ausyse nuteikia pakyliai, sniegas aplink sukelia senųjų metų nostalgiją. Net šaltukas pasidaro nebaisus, kai širdyje taip šilta nuo švenčių idėjos.

Taipogi niekada nesuprasiu tų žmonių, kurie Kalėdų nemėgsta. Taip, ši šventė, kaip ir visos kitos, yra išpūstos visų prekybos centrų, tačiau juk jie tik dirba savo darbą. Šventė bus tokia, kokią tu ją sau pasidarysi. Juk Kalėdos, tai būvimas su šeima, bent jau po šitiek metų, man šitie du dalykai vis dar asociuojasi. Argi negera pabūti su artimiausiais žmonėmis prie Kalėdų stalo, nukrauto skaniais valgiais, nekantriai žvilgtelėti į papuoštą eglutę, glaudžiančią visas dovanas, geriant karštą vyną kalbėtis apie visiškai bet ką, užuodžiant mandarinų kvapą, fone skambant kalėdinėms dainoms ir už lango sningant. Man - tai tobulo žiemos vakaro scena.










Tyloje skamba: Shakin' Stevens -   Merry Christmas Everyone



No comments:

Post a Comment